Прийом документів та надання інформації
Перелік документів необхідних для подачі заяви та оформлення договору тимчасового користування елементом благоустрою
ВИДАЧА ДОГОВОРІВ:
- Встановити видачу суб'єктам господарювання договорів тимчасового користування окремим елементом благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових об'єктів підприємницької та іншої діяльності щовівторка з 09:30 до 13:00 та з 14:00 до 17:30.
ДО ЗАЯВИ ДОДАЮТЬСЯ:
- Копія паспорта Заявника, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (для юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців).
- Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків або копії сторінок паспорта з відміткою про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків.
- Довіреність або засвідчена в установленому порядку її копія, на підставі якої інтереси заявника представляє уповноважена ним особа (у разі якщо заява подається представником).
- Схема розташування окремого елемента благоустрою (актуальний топографо-геодезичний знімок місцевості у масштабі М 1:500, що відображає місце розташування елемента благоустрою з прив'язкою до місцевості із зазначенням розмірів та контурів такого елемента, виконаний сертифікованим інженером-геодезистом).
- Ескізні пропозиції вигляду фасаду – виконана у кольорі на паперовому носії в форматі А4 у масштабі М 1:50 у графічній формі образна характеристика споруди з візуалізацією, її розпланування, конструктивне вирішення, технічне обладнання (або композиція ансамблю), зв'язок з навколишнім середовищем тощо, виготовляється Замовником або суб'єктом господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат. Ескізна пропозиція вигляду фасаду повинна відображати заходи щодо поліпшення елемента та прилеглої території тимчасової споруди відповідно до вимог, встановлених Правилами благоустрою території міста Харкова та інших нормативно-правових актів, що діють на території України.
ДЛЯ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ЗАМОВНИК НАДАЄ:
- Копію позитивної відповіді Виконавця щодо можливості надання права тимчасового користування окремим елементом благоустрою для розміщення тимчасових об'єктів підприємницької та іншої діяльності.
- Схему благоустрою.
- Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані Замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.
- Інформацію в довільній формі про реквізити Замовника (найменування, ПІБ керівника юридичної особи або ПІБ фізичної особи - підприємця / фізичної особи, місцезнаходження юридичної особи або адреса місця проживання фізичної особи - підприємця / фізичної особи, контактна інформація).
- Документ у довільній формі, в якому зазначаються функціональне призначення і товарна спеціалізація тимчасового об'єкта підприємницької або іншої діяльності.
- Картку обліку, видану Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (для відкритих літніх майданчиків).
- Інформацію про тип, розмірита спосіб розміщення (для МАФ).
- Інформацію про тип, розміри і спосіб розміщення елемента вуличної торгівлі (для елементів вуличної торгівлі).
- Гарантійне зобов'язання щодо самостійного і за свій рахунок демонтажу тимчасової споруди в разі виникнення аварійної ситуації або проведення ремонтних робіт інженерних мереж в зоні розміщення тимчасової споруди або компенсування витрат за її демонтаж.
- Витяг/виписку про державну реєстрацію суб'єкта господарювання.
- Копію статуту (при наявності).